-

Κοιτίδα πολιτισμού ή άλλος ένας χώρος προς ενοικίαση;
Η νέα πραγματικότητα για την Πανεπιστημιακή Λέσχη Το τελευταίο διάστημα -και προς μεγάλη μας απογοήτευση- βρισκόμαστε σε αδιέξοδο επικοινωνίας με τη Διοίκηση του Πανεπιστημίου, καθώς έχουμε έρθει αντιμέτωποι με τετελεσμένες αποφάσεις. Μετά από αδιαφορία και έλλειψη προσπάθειας αποτελεσματικής συνεργασίας από τη πλευρά της Διοίκησης, αναγκαστήκαμε να προβούμε σε ακύρωση προγραμματισμένης εκδήλωσης στα πλαίσια του Φεστιβάλ
-
Πέμπτη 2/2 στις 20:30
Αναπαράσταση . (1970) . του Θόδωρου Αγγελόπουλου . .
-
Τρίτη 31/1 στις 21:00
Σημασία έχει ν’ αγαπάς . (L’important c’est d’aimer, 1975) . του Andrzej Zulawski . .
-
Κυριακή 28/1 στις 12:00
Κυριακή 29/1 στις 12:00 . στην “Ιριδα” . το Β’ ΜΕΡΟΣ του εργαστηρίου stop motion . . Οι συμμετέχοντες μπορούν να φέρουν[εφόσον έχουν στη διάθεσή τους] -ψηφιακή φωτογραφική μηχανή -mini usb -πλαστελίνες -μικρά ομοιώματα [πχ playmobil] -λεπτά σύρματα σε διάφορα μεγέθη -πιστόλια σιλικόνης -διακοσμητικά και μικροαντικείμενα [πχ κουμπιά,χάντρες,παραμάνες,καρφίτσες,ρετάλια κτλ] – κολλητική ταινία -χρωματιστά χαρτόνια
-
Κυριακή 29/1 στις 17:00 και στις 17:45
. στις 17:00 La Jetée . (1962) του Chris Marker . . στις 17:45 Soylent Green . (1973) του Richard Fleischer .
-
Κυριακή 29/1 στις 20:30
Ο θρίαμβος της θέλησης . (Triumph des Willens, 1935) . της Leni Riefenstahl . .
-
Τρίτη 24/1 στις 21:00
Βερολίνο, η συμφωνία μιας πόλης . (Berlin: Die Sinfonie der Grosstadt, 1927) . του Walter Ruttmann . και προβολή ταινιών μικρού μήκους του Hans Richter . .
-
Σάββατο 28/1 στις 19:00
Subconscious Cruelty . (2000) . του Karim Hussain . .
-
Δευτέρα 23/1 στις 20:45
Δευτέρα 23/1 στις 20:45 . Η Σχολή του Ζάγκρεμπ . προβολές animation μικρού μήκους από την Πρώην Γιουγκοσλαβία . . .
-
Παρασκευή 27/1 στις 21:00
Κλέφτες ποδηλάτων . (Ladri di biciclette, 1948) . του Vittorio De Sica . .
-
Κυριακή 22/1 στις 17:00
12 πίθηκοι . (12 monkeys, 1995) . του Terry Gilliam . .
-
Κυριακή 22/1 στις 20:30
WR: Mysteries of the Organism . (W.R. – Misterije organizma, 1971) . του Dusan Makavejev . .